Saturday, April 15, 2017

What's new

Hey hey hey hyee

Perh intro dia hey hey ehh hahaha. Kemainn sangattt amboiii. Jadii apa kabar omg i miss chu guys heree, lamaa gila tk update ciann. Hahaha aku sembang mcm blogger terkenal an macam orang usha salu je. Tapi lantak kan sanaa, aku nak menaip nii. Aku cumaa RiiiiNnNNndddDDuu~

Okay apa yang baru?
Updated life.
  1. Aku masih berpraktikal. Lagi dua bulan nak habis fuhh semangat! Aku rasa dkt sini aku belajar macam macam, serious serious memang macam macam kalau nak banding dengan masa diploma duluu. Dan sampai rasa taknak OT dahh hahaha sebab kalau dulu aku rasa excited OT sebab dua kali sahajaa OT masa diploma tu. Sekarang Allah kalau boleh nak lari cepeat bila pukul 530 tuu dan berharap tidak terserempak dengan halangan halangan yang menghalang untuk saya balikk. Hahahaha
  2. LDR sucks. Hahahahahha serious first time jauh sebab selalunya depan mata kahkah padan muka kauu rasakan. Hahaha sebab kalau dulu, 'Eh jum pergi sini' 'Eh jum pergi sana' Ada je orang nak temann, ada je orang nak teman bila tekak tengah mengada craving macam macam. Pastu bila dah jauh, nak pergi mana mana ke apa pikir dua kali. Tah la kekadang ajak member tp member busyy, pastu kekadang member jauh malas nak pergi amek hantar. Pastu end up sedih la sorg sorang tk keluar kahkah. Tapi 2 3 minggu lepas sabtu ahad dekat opis je. huhu busy huhuh.
  3. APA LAGII?!?!? AKU TK TAHU DAH HAHAHHA
Ok la dah rasa malas nak type dah la byee.

No comments:

Post a Comment