Monday, January 25, 2016

#SyaTiesTheKnot

Well well well.

Sudah masuk fasa membe membe bernikah, well well well maka ini menandakan umur kian matang dan tua well well well. Eh ek mcm sedap lak ber well well well, hahaha! Umur baru 22 tahu muda lagi eh entah nk rasa muda ke tua yang penting rasa matang kahkah. Pape pun, my teknik gombak friend's just married! *scream*


Itu dia, princess of the day super duper pretty on her day, big yeayy! Sya sho cantik super gorgeous maigod masa sekolah dulu pun memang lawo dah. Hahah aku dgn dia nak kata rapat takde la juga tapi kenal dan bertegor, masa form 5 baru start tegor hai hai bye bye sembang sembang sikit. Bila habis sekolah, instagram la sumber menjalinkan silaturharim, haha! Husband dia we all tak kenal pun, yang pasti bukan budak sekolah kami dan bukan sebaya. Sampai dah jodoh ko Syaa, alhamdulilah :) be a good wife and stay gorgeous! Barakallah :) ok ok aku part ucapan memang kaki sikit aku tak reti ayat lawo lawo heheh.

What's best about wedding is, beside having free meal (hehe) there's one more reason. Meeting old friends!!!! Maigoddd serious aku cakap aku happy doh jumpa membe lama. Tak rapat ke rapat ke tk kesah asal teknik gombak forever teknik gombak, go semteg! Hahaha tapi bila jumpa geng memang lagi syiok laa. Jumpa budak budak G7 itu paling havoc. Aaa jumpa budak kelas pun syiok. Hehehe makan sikit je borak dengan selfie je lebih hahaha. Semua habis sekolah ha ko bergaya kalah mak. Hahaha akak masih biasa insan biasa simple sahaja. Heheheh


Aku compile kan terus ha gambar hahaha mcm banyak lak nak masuk satu satu, heheh. Tapi serious semua dah pandai bergaya, and girls always being girls, muahhh! 

Nak special post sikit sebab ni geng akak masa nakal ni :p


Ye Eyka ko memang tk berubah, perangai ko still samaa! Hahahaha cara kau cerita dengan gaya serious tetibe suara kuat nyaa. Hahahah wehh rinduu dohhhh kau, last aku jumpa ko masa spm la weh otak dia lama nak mampus hahahah. Mulut yang tk cover kau tu stay tak cover ok, tapi control sikit sebab ko kan dah gegirl sekarang hahaha, ko nak aku throwback gambo lama tak? Hahahah ok ok tak tak aku simpan sahaja :p


Baby Amaa, haha sebab dia so small with big heart! Phone dia la dulu jadi mangsa aku duk lepas kan bosan dengan karok lepas prep before tido hehehe. Dah big dah dia, bershawl gituuuu. Ini pun satu, lepas spm hari tu lepas habis memang tk jumpa sampai sekarang. Dok like gambo dekat instagram je, hehe!


Nemo & Nad (Hijabista) heheh! Akak insan biasa je gambo dengan dorang. Hehehe nemo dah jumpa masa tunang jatul, Nad pun dah jumpa dekat UTM jadi aku malas la nak feeling feeling post pasal mereka :p 


Tapi aku tengah tak puas hati asal Wiwi tak datang :(( okay okay aku tahu dia kerja tapii nak jumpa Wiwi :(((

No comments:

Post a Comment