Tuesday, December 22, 2015

#JatulTieTheKnot

Maigoddd ini lagi lama punya post!
Did I ever mention that our Ketua Dorm G7 has tie the knot?


Jajaa jajaa jaaa, berita happy ni patut sebarkan Jajaa! Haha sorry ahh akak lupa cowie laaa! =p Cuti semester yang seminggu tu lagi dia dah bertunang, tapi sebab seorang Hafiza ni dia busy memanjang padia tah busy nya pun tak tahu lalu dia lupa nak update. heheh

Jatul buat majlis tunang dia dekat rumah, Felda Soerhato. Wehh jauh tau sebenarnya. Mula mula Wiwi cakap nak ikut aku, so aku macam ok Wiwi drive. Sebab aku aduh mak drive jauh jauh ni lagi lagi dengan membe lemah sikit. Sekali Wiwi cakap dia pergi dengan Buayaa, aku macam aduh Wiwi ni nak kena cium la tu buat perangai. Pastu nasib Ibu cakap Ibu ikot, Ibu ada lesan gak, Aku pun macam ok Ibu drive. Pago tu before pergi Ibu cakap dia ada hal. Aduhh.... Ni nak taknak memang kena aku lah yang drive.... Nemo dengan Temah takde lesen.... Weh jauh weh siap lalu jalan kampung penuh dengan kepala sawit wehhh... hahah aku rasa itu achievement yang patut dapat award juga. Heheh

Kita orang sampai agak lambat sebab Wiwi punya location macam nak kena maki, padia location dia mengarut dpn padang 'You have arrived your destination' Hahaha Temah tukang maki sebab akak busy drive. Dengan Temah tgk waze yang tk betul. Nasib ada Nemo tolong. Hahaha tapi lepas tu Temah dah power dah cepat pickup budak tu. Sampai sampai alhamdulilah la majlis belum mula. Heheh duduk kejap lepas tu rombongan lelaki mai, And Jatul so lawa on that dayy muahh!

Lepas tu amek Wiwi, sebab Wiwi sesat. Dia menyesatkan Buaya dengan confident tk tengok waze. Hahaha Buaya sikit lagi nak jadi Gordzilla. Wiwii wiwii.. Hahahah! Syiok dapat jumpa dorang sebab lama tak jumpaaa! Tapi itu pun argh saya tidak puas! Nak sembang lagi! Dapat sembang kejap je sebab dah petang nak gerak awal sebab takot dah gelak. Sana kiri kanan kepala sawit wehh...



Ok ok ada wakil dari blok gemilang, ni bulan depan Sya nak kawen. Hahahha budak semteg ni memang semua kawen muda ke? Ok nak pergi daftar kursus kawen dgn boyfriend jap. Hahaha apaa boyfriend? ;p

No comments:

Post a Comment