Friday, October 9, 2015

Minggu ke-6

Assalamualaikum!

Wah sungguh pantas sudah minggu ke-6 sesi pembelajaran. Haha! Sepatutnya dalam jadual akedemik, minggu ke 6 ni minggu test. Fuhh, tapi sebab ada cuti Awal Muharam, ada kelas cancel dua kali sebab jerebu, maka test ditunda ke minggu..... Tujuh! Haha ok ok walaupun semingu kira tunda gakzx ok kira semua tu. 

Jadi macam mana sekarang?
Macam tu la, macam mana lagii. Assignment banyak dah tgh beratur nak kena submit. Assignment group la maksud saya. Wehh first time aku dapat orang site yang baik layan group Techno aku, baik dia sampai tak capai maklumat.. Hahaha tah la kena pergi dua kali, weh masa kat KL dulu aku pergi site pakai kasut biasa je takde nya safety boots ni, sampai sini mula mula dah kena tegur mana safety boots. Kahkah pape pun arkitek landscape tu aku rasa dia nak jadi lecture sebab tu dia beriya ok itu sahaja.

Oh hari tu kan,,, Hahahhaha aduh aku dah berniat dah nak datang sini nak diam, taknak banyak cakap. Tapi aku rasa niat sekadar niat, sebab aq adalah aq, ko adalah ko. Ok tetibe, weh malu tau sebenarnya kena tegur sebab bersembang ni, hahah ada lect tuh masa dia tengah mengajar, aku memang mcm biasa la duduk depan sekali, dah tahu duduk depan pergi pot pet pot pet. Sekali 'You kalau nak cakap you keluar' hahahahha ni tahap halau, bapak segan tapi takpe akak senyum je akak ckp taknak. Haha masa diploma pun ada gak kena tegur. Aduh bila la seorang Hafiza nak matang dan besar ni. 

Oh yaaa, jadinya hari tu abang aku bagi bawak kereta! Maka jalan la bisnes kami bersama. Haha boleh la ada la jugak orang sewa, huhu sebab kat sini kan ramai sangat yang buat perkhidmatan sewa kereta. So too many choice, too many competitor. Haha

Aaaaa did I have mention that I got two new nephew? kekekek, Wehhh sebulan dua baby keluar, aduh aku yang acu je pun happy apatah lagi ibu ibu merekaa. Hahah weh tak sabar nak jumpaa dua ekor ni ala tak sabar nak cium cium nak bagi nangis nak pura pura caring alaa. Tapi tak tahu la nak balik bila sebab minggu depan memang cuti lima hari tapi... minggu depan tu test. Kakak tak boleh belajar kat rumah dik, lagi lagi ada baby adh dik macam mana ni dik hm.

Oh lagi satu, lupa nak cakap gitar akak dah jual :( takpe la harap dia happy dengan kawan baru dia dekat sana :(


Akak letak satu je gambo bersama dak dak kelas Mandarin akak :)


No comments:

Post a Comment