Thursday, September 25, 2014

Its A Hit! Batting Cages, One Utamaa

Haa selamat pagi!

Salam saya bagi dalam hati lah! Mana ada saya lupaa. Kahkah, hari ni gua sepatutnya last day intern tapi sebab nak tunggu bos gua balik dari UK esok kira gua habiskan lah isnin dan selasa minggu depan. Kira habis kan bulan 9 punya lah haa gituu, tkpe lah dua hari je. Demi elaun, hahahha nanti bila nak datang amek lagi malas saya nk datang semulaa. Huhuhu

Pernah dengar tak Batting Cage ni? Aku tahu pun dari member aku, dia boleh kira salu juga lah datang sini main. So nak try lah! Mana boleh tk try! Even your shadow leaves you in the dark! Eh suka hati lah idiom apa saya nak letak, saya suka idiom ni. Hahaha so baruuu lah tahun ni dapat tryy. First time datang dengan Shaa berdua je, sebab weyh pisang dia weekdays kerja non-stop tk tkde kerja pun tp still kerja la kan, pastu weekend tk keluar. Uish i cannot, hahaha itu yg kajian topikal teruk! Ini semua sebab keluar! Hahaha mula mula cadang nak pergi Zoo tapi tk ramai yang boleh join sbb Zoo pergi ramai baru syiok berdua nanti bunyi cengkerik je kuat. Hahaha so try lah ke OU ni main benda alah ni. Hahah

Wehh aku punya confident dapat pukul tinggi kot! Tapi bila main dalam dua token tuh satu je kena, itu pun sipiii! Hahaha satu token 4 ringgit dapat 15 biji bolaa. Hahaha teruk gilaaa. Gua dulu masa kecik kecik main roundes kot depan rumah dgn kwn kwn. Tuh confident gila, last sekali haprekkk. Hahaha tp gambar je mcm power, cm pro kononnyaa. Hahaha



Itu kisah first time main, second time main pula dengan budak budak course. Rasa terharu sebab sembang kali ni menjadi :') Hahaha salu sembang lebat je dorang ni. Malam tuh lepas makan reramai dekat cheese nan dekat RMSY kot tah padia tah alaa yang famous tuh haa pastu dok bincang esok nak kemana. Dorang nak mandi sungai tp baru lepas fesc kan ramai injured lutut baraii, gila engko sakit lah nanti Hahaha nak hiking tp tuh lah sbb lutut barai semua jalan terhenjut henjut. Gua punya lutut barai gak tp tk teruk macam sem lepas, ok lagi cuma seluar je perlu buang. Hahaha engko nmpak tk semangat gua main sukan demi qs ni nmpak tak?! Hahaha





Lepas tuh dekat rooftop tuh lawa pula nak photoshot, hahahah panas memang panas tp nak dpt lighting yg cantik dan natural fuhh lecak tiak pun sanggup. Hahaha second ni gua dah hebak! eh cepat lah tepuk tangan tunggu apa lagi! Hahaha main tiga token banyak juga dpt pukul, smpai tk terkiraa. Hebat betul la tuh. Hahaha yeayyy puas hati sayaa dpt pukul bola tuh *muka bangga.jpeg* Jadi kalau nak try pergi sini pergi lah! Nak try tkpe boleh ajaa, mari marii. Malam kang nak pergi lagi sebab officemate nak try, Hahaha eh saya dah dua kali main kalau tk menang juga tk tahu lah. Hahaha


No comments:

Post a Comment