Friday, May 30, 2014

All the best for you!

Dah genap tiga minggu aku praktikal.

Woww macam kejap je, eh dah tiga minggu. Itu hari kemain lama gila kot nak tunggu habiskan seminggu. Hahah sebab aku duk kira bilaa nak weekend nii, cepat laa jumaat. Hahah sekarang tup tup dahh tiga minggu. Dannn paling tak syiok, akak bella ni dah habis. Dia start bulan dua hari tuh, kira 4 bulan je laa dia praktikal, bestnyaa empat bulan, kenapa UTM lima bulaaan ?!

Mula mula masuk tengok dia, cantik gilaa dia ni! Muka macam arabian, dannnn perangai dia macam Nad! Hahaha Nad ni ha aku jumpa sorang perangai macam kau ni haa. Hahah tkde lah totally sama, cuma ada certain part tuh haa. Terus ingat Nad, hahah. Disebabkan dia sorang je perempuan dekat ofis, eh tk termasuk isteri bos haa maka segala tugas ofis dia buat. Tapi dulu ada sorang praktikal dengan staff perempuan, cuma dua dua dah berhentii. So tinggal dia dan sekarang dia tinggal kan aku. Sedih ouh sumpah tak tahu kenapa sedih gila. Lagi lagi tadi.. Masa nak balik tuh dia bagi speech sikit la depan kami semua nak say thanks, sorry semua tuh. Aku terus rasa sebak, mata nak berair dah cuma nasib kuat sikit je, dapat tahan. Uish malu beb kalau menangis, macam ek elehh tah apa apa je nak sedih sedih. Hahah tk tak tahu kenapa sedih dia lain macam. Mungkin sebab lepas ni tkde dah kawan perempuan untuk lima bulan akan datang.. Ye mungkin.

Macam ofis kami ni, setiap pagi kemas kemas. Selalu buat sama dengan dia, lepas ni hm buat sorang. Dan tadi dia asek pesan je 'nanti jaja jangan lupa tau buat ni, kemas ni' Sebaknyaaa... Sedih sangat laa aaaa kenapa lemah sangat nii, biasa la tuh jaa people come and go. Ish c'mon jaa semangat! Tapi aku cuma tak sedia untuk takde kawan.. Kalau masa masuk tuh memang tkde takpe, dah boleh sesuai kan diri. Tapi bila dah ada pastu takde alaaa taknakk... Ada je staff tapi laki la, alaa lain tau rasa dia. Nak kawan perempuannn! Haihh

Takpe lah, pape pun all the best kak! Lagi setahun setengah eh ? K kk cepat cepat habiskan degree dekat UIA tuhh. Nanti ada masa kita keluar sama ye, ok walaupun aku tahu ayat ni selalu jadi sembang tapi tkpe la untuk sedapkan hati haha. Thank you for everything. Gonna miss you so much! Alaaa tk puas hati laa sbb tak dapat kenal lama :(


No comments:

Post a Comment