Monday, September 30, 2013

WelcomeFinalExamForThirdSemester

Hihihihih secara zahirnya, tajuk post aku tiru Widayahhh :p Haiii Wiwi lamaa tak  jumpa, tak dengar cerita. Hari tuh cakap lepas makan nak bagi tahu biar aku call balik. Sampai sekarang tk cakap dah habis makan ke belum. Lamanya kau makan.......... Hahahahha


Jadi ini exam pertama untuk tahun yang kedua. Alah sama je cara dia semua macam exam yang sebelum ni semua. Pergi awal, pilih tempat, letak slip ic dgn matriks card. Hohoho tapiiii yang tak best nyaa dekat PSZ banyakk -,- Tahu tak PSZ tuh tak sebesar Dewan Besar. Tak syiok laa kalau duduk PSZ, nantii idea sempit susah nak keluar. Tah laa tak sejuk sangatt. Macam mana nak poyo poyo bawak sweater nii ?! Nasib laa pukul 9, kalau pukul 8 ya Allah tak tahu macam mana saya nak survive. Tapi kenapa tak pukul 10 ke 11 ? Hihihihi :p

Macam biasa kehidupan di Universiti ada carrymark, Hahahaha carrymark hahahha sedih dengar. Hahhaha ouh ni gelak nak cover sedih kang terkeluar air mata siapa nak lap ?! Hahahahha :((( 3 subjek dapat 40+ per 60. Ehh bagii sayaa terukk tauu sebab hm hm memang terukkk T.T takpe laa ada laa tuh silap saya dekat mana manaa. Saya kena usaha lebih final nii. Hm kenaaa. Ye kenaa. Alaaa tapiii saya takut laa Hahahahhaha.

In Sha Allah BOLEH ! Doakan sayaa :))

Daaan saya doakan untuk kawan kawan seperjuangan saya sekalii, moga kawan kawan dapat jawab exam dengan tenang dan senang. Kawan kawan UTM kawan kawan SEMTEG. Untuk Gegediks, untuk Cecomels, untuk Gemilang 7 :)



No comments:

Post a Comment