Sunday, March 3, 2013

Sleep

aku bukan laa baran sangat.
aku bukan laa jenis suka marah orang tk tentu pasal.
aku bukan laa menyumpah tk tentu pasal.

cumaa..

kalau orang kacau aku, mula laa terbaran siket.
termarah sikett. ter semuaa laaaa.

semua orang ade rancangan, or plan nk buat ape lepas nii
begitu juga akuu. ye, aku mungkin tidur awal.
tapiii...aku dah rancang apaa aku nk buat.
tk usah laa ganggu aku.

kalau nk kejut kan aku sekalii pun, jangan laa jerit jerit.
mood org baru bangun tidur memang kena jaga, kalau tk sepanjang hari lepas tuh komfem wa cakap lu mood die akan spoil.

emmm, entah laa. aku tk rasa ini salah aku. hahaha, ego kemain. em bukan ego tapii, cuba kalau kau kejut dengan cara yg betul, in syaa allah aku tk macam orang gilaa marah marah.

aku tk salah kan kau, dan aku tk rasa ini salah aku jugaa. mungkin minggu nii semua tk balik, mood swing, masing masing tension. ye aku paham tuhh.

No comments:

Post a Comment