Friday, March 29, 2013

FirstYearIsOVERRR !

Secara amnya, secara generalnyaa, secara umumnyaa, secara teknikalnyaa........

PELAJAR TAHUN SATU DDPQ BERJAYA MENAMATKAN SEM 2 BAGI TAHUN SATU DENGAN JAYANYAA, TAHNIAH DIUCAPKAN.

Penderitaan mereka bermula sejak 18 March dan berakhir pada 28 March. Ehh tapi tuh tak masuk penderitaan dan sengsara study week lagii. Hihihihi, sem ni boleh dikatakan habis awal jugak laa. Kalau dulu, dalam golongan yang habis lambat. Kali ni habis awal, Ukur Tanah jangan jealous tauu, okayh laa boleh jealous. Tapii siket je tauu, banyak banyak kang takut tak tenteram nak jawab final nantii. Nyehnyehnyehhh :p

Sem nii 5 subjek je yang masuk final, 5 je. Alahaii macam amek UPSR je, kahkahkahh. Tapi 5 pun dia punya benda nak baca macam 10. Fuhh, marii dengar ulasan tentang subjek inii. 


Construction Technology 2 
- Kalau dulu subjek ni last sekali, sem ni first. Em, aku tk ingt laa. Yang aku ingt meja aku 312, kahkahh. Soalan senior senior dulu macam biasa, ada yang masuk. Tapi aku tk ingt dah apa jadi yang aku tahu aku tk keluar awal. Kbye

Construction Material
- Ni subjek baru, so kira kita orang yang first ada subjek nii. Senior duluu tkde sebab material nii dia masuk kan sekali dengan Techno, sampai kamii amek kau keluar subjek baru yang 2 kreditnya. Buku dia sgt laa tk seronok untuk membaca, hal ini kerana ayat didalam buku itu sangat veteran. Hahaha, yang tahu baca logam bagai nak rak, meja kerusi. Tapii keluar ciputt. Dan subjek ni pun aku tk keluar awal. Kbye

English
- Okayh like always, when English paper, don't know what to study. Tapi yang pasti bagi aku laa, ini bagi akuu, yang sem lepaspunya English lagi senang. Kali ni punya, emm payah siket. Bahasa dia mcm tinggi sikett. Sebab kalau senang setengah jam dah siap, ini sejam baru siap. Belum campur yang tinggal belum buat semakan lagii. Hahaha, daaaan tk keluar awal lagi :)

Engineering Survey
- Akibat sudah lama tidak bermain dengan number, maka pabila num 2.325 gua boleh salah tulis jadi 2.235 Careless mcm ini sangat tahii. Ye sangat tahii, sebab kena booking semula, S E M U L A setengah jam sebelum tamat masa baru sedar, ini gila tahu gilaa ? Nak tanak memang kena buat balik sebab salah siket effect semua num. Tahii betul :(( ehh tk keluar awal jugaa.

Building Services
- LAST PAPER TAPI TAHAP NERVOUS, CUAK, TAKUT, GEMENTAR SANGAT TINGGII. SAMPAI SAKIT PERUT MACAM HAPAAA. TAPI INI SERIOUS TALK MEMANG TAKUT, TIDUR PUN TK BOLEH. OH YEAHH TIME NI TIDUR 2 JAM LEBIH JE EH KE SEJAM, YANG PASTI MEMANG TK CUKUP TIDUR, DAN NASIB BAIK SOALAN TK SUSAH SGT LAA. TAPI ADE LAGI HAA SKETCH VALVE, STOP VALVE AKU USHA JUGAK LAA GAMBAR DIA. BALL VALVE, TK PANDANG HOW COME NAK LUKISS ??!! INI TAHII KUASA 8. HAA PAPER NI KELUAR AWAL :P

Persoalannya dekat sinii, berapa tahi ada diatas ? (3 markah) Hahahaha, k kk no tahi tahi dah. Aku dah cuba buat yang terbaik, dah berusaha. Dah buat yang patut aku buat dah. Untuk masa sekarang aku hanya mampu tawakal dan berserah :)


Entah kenapa suka tangkap gambar lepas exam. Hihihi, ehh bukan lepas exam je, tk kira bila dan dimana sebenarnya. Hihihihi :p


Dan inii sebagai tanda kenangan berakhirnya sem dua :)

1 comment: