Saturday, December 22, 2012

SembangPetangPetang

assalamualaikum saudara seislam.

ouhhh kejappp, aku update guna phone. daaaaan dia gilaa tk tahu kenapa tk boleh nk besar kan huruf, capslock, nak letak num pun tk bolehh. yang boleh apa yg ada die keypad qwertyuiop ini sahaja. paham ? tolong paham pleasee tk pakai formula pun. hihihihi

so this week im not going back home. why ? ehh c'mon laa gua balik dua minggu sekali je. tk syiok laa balik setiap minggu. tk terasa mcm stdy laa. hihihihi, itu pasal laaa duluu gua rasa aduhh gua nak stdy jaoh jaohh. kenapa dpt utm kl, aduhh aduhh. mcm malam nie roomate gua nak balik, setelah sebulan lebih rasanyaa dia tk balik. haaa nmpak tk dia punyaa excited nak balik rumah tuh macam manaa. heee

tapiii aku duduk ksj nie pun buat apa je. hahaha, bangun dalam sepuluh mcm tuhh, baca buku sikett. ehh jgn salah paham ini buku tkde kaitan dengan pelajaran. hahaha, turun makan, smbung bacaa. boring golek golekk, tp tkna tidur.bukak lappy tgkk movie. ehh pantuuun. hihihi

sekarang assignment banyak yg group punyaa, kena cari site laa. cari kilang laaa. aduhh mengarut mengaruttt. ada tuh subject construction materials, group aku dpt bata bata tanah liat. kira kite org kena cari kilang bata tuhh then buat laa ape dia nakk. cerita sekarang puan ckp rasa nyaa  kilang yg paling dekat, dekat johor. asal tk dekat singapore terus kan syiokk. haihh, tp okayhh jugakk boleh berjalan jalaaaaan. hihihihi

apaa doe skrg cousin gua tk ajak dah nak pergi mana manaa. me iz so sad. saaaaaad i mean terrible saaaaaaaaad. aaaaaa tahu laa korg tengah cuti, boleh je ajak gua yg belum cuti lagii nie. haaaa utm, kenapa cuti lambat. daaan uitm kenapa kau cuti awal sangat haaaaa ? mcm mana nak jumpaa membe membe aku, bilaa dorg cuti aku tk cuti lagii. bilaa aku dah cutii, dorg dah masuk stdy balikk. nie yg rasa mahu bikin cuti sendiriiii. muahahaha

ehh, panjang pulaa post yg pada mula nyaaa cadang mahu update sedikitt. hihihihi, ghairah sangat menaip. hahahah k jaa ayatt terukk. k maaf k maaaf. 

xoxo,
jaja

publishhh. ada gaya mcm lisa dalam istanbul i come tk ? hahahahahaha

No comments:

Post a Comment