Monday, December 31, 2012

LastPostIn2012


Thanks to 2012 for being such a real roller coster. I did though all the obstacle in that year. Alhamdulilah :) Tonight, after 12 o'clock, the new year will shall begin. No more '12, its time 2013 to conquer. Ouh yeah, I'll miss you 2012. I'd a lot precious memories, laughter, sadness, happiness you name it. All these memories will kept fresh in my mind :)

Tetibe rasa macam nak re-fresh balik apa yg aku dah buat sepanjang tahun 2012. Hihihi, so mula dengan :-

January
- Dapat lesen L untuk kereta dengan motor. Aku mula start kerja Brands outlet, wuuu~ zaman kayo rayo. Hahaha, kott -,- Time nie aku tk rajin sangat update, sbb benda sama je ulang. K

Febuary
- Haa bulan nie aku pencen kerja. Hahaha, sekejap je kaan ? Iye laa aku nak mintk cuti seminggu sebab bulan 3 nak pergi Indonesia dia tk bagi. Aku pun quit laa, senang cita. Hihih, 2 bulan kerja pun masyuk gua cakap luu~ Aaa, teringat member member BO. Kak Syira, Kak Tania, Kak Rose, Hafiz, Amsyar, Jiji, Wan Bewok. Ehh dorang ape cerita ? Hmmm. haa bulan nie jugak phone T715 aku buat perangaii, nak kena bababb niee...

March
- Mcm aku cakap td, pergi Indonesia. Ehh nie first time aku naek aeroplane, hihi. K tuh je nak cakap. Haaa bulan nie buat reunion dengan gadis gadis gua. Aww i miss those moment :* Keluar pergi tempat A'an dekat Putrajaya tuh haa. Seronok sangatt, amat :) Bila nak jumpa reramai lagii ? :) Oh yeaa, bulan nie result SPM keluar, fuhh. Takut dia rasa mcm tk tahu nak cakap macam mana. Sangat takut nak amek result, dan alhamdulilah dapat apa yang macam aku impikan :) Ehh lupa nak ckp, time nie aku budak budak BlackBeriii. Hahaha :D em, bulan nie juga, abang Mama meninggal :( Al-fatihah

April
- Ingat tk bulan nie yang Tsunami tuh, dekat mana eh ? Ehh just amaran je kott. Entah aku lupaa, ce bukak paper yang lama balik. Hihihi, time nie Mama nak pergi Langkawi, tahap kerisauan aku time tuhh, perhh tk boleh belahh baq ang. Takut laa woiii -,- Haa bulan nie laa gua test JPJ, lepas oiiii ! *jerit satu kampung* Hahaha, daaaaan tengah busy serta kecoh pasal nak further stdy.

May
- Bulan nie Kak Dena kawenn~ Siapa Dena ? Kakak akuu. Hahaha, tkde laa. Alaa pergi google search laa, jenuh laa makcik nak terang. Haa time nie result matriks, upu keluar. Aku dapat matriks Johor dengan UTM. Last last aku pilih UTM. Sebenarnya kann, emm emm kdg kd kan. em emmm ada sedikit rasa menyesal asal tk amik matriks. Hmm, tapi duk pujuk hati mungkin ada hikmah disebaliknya. ye mungkin.

June
- Dah seminngu kot masuk UTM, dah start jadi mahasiswi. Ceyh, Hahaha, tp biasa laa mula mula penuh dengan orintasi jeww. Dah dapat first assignment, cari board construction. Excited tk boleh blah sbb first time an, Huahua. Daaaan, first time keluar pergi wangsawalk dengan membe QS Sheyshey, Syasya Hafiz Fiqfiq daaaan Ayep. Time nie rapat dengan mereka.

July
- Indaksi mcm hareem, Hahaha habis nnty aku kena bash, k kk indaksi mcm halal :p Bila tgk balik gambar, ingat balik. Serious selekeh yang amat. Tapi tkpe, semua tuh pengalaman.com.my Hihihi, Pastu bulannie dah puasa, group aku kena organized kan program buka puasa bersama senior. Dan alhamdulilah berjalan dengan lancar :) Eh ehh, lupaa bulannie jugak ada Fest :D Sangat seronok tauu, ingt lagi pergi support budak laki maen futsal. Bawa banner lagii, Hihihi, rinduuuuu :* Bulannie Muhammad Syafiq Bin Zulkanien baru hidupp :)

August
- I'll never forget this month cause best celebration birthday party ever ! Serious, ini paling best. Pasal teluq, nesface punggah bilik, eh japp punggah musnah bilik tuh aku geram sebenarnya. Tapi aku tkde laa nak marah, niat mereka nak mengihurkan aku. Kalau aku marah nnty semua terasa :) dua kali weyh due kalii :') petang 30 hari bulan tuh pun mereka sambut jugak, aku sayang korang :* Bulan nie kan raya, paling gembira sebab semua ahli keluarga ada. Akak ipar, abang ipar anak buah semuaaa adaa :) Sangat bahagiaa ♥

September
- Tk bnyak cerita tapi ada satu sahaja cerita iaitu, ehh Melayu sangat nie. Hahaha, yang pergi JB sbb selection utntuk sukipt. Ini pun seronokk~

October
- Jamuan Raya yang dibuat lepas Rayaa, Hihihi. Tapi takpe, i enjoyed myself :) Dann ini bulan haa, final meh. Woww, first time exam final dekat U. Time nie laa gua stay up bagai nak rak. Bila pikir balik, tk dapat nak bayangkan O,o Keluar pergi makan meatballs dekat Ikea time cuti sem. Eh ? tuh pun nak habaq kah ? Haaa tambah satu lagii anak buah. Raja Nuriman Bt Raja Mohd Azlan :)

November
- Aku habis kan cuti aku dengan guna masa yang seminggu pergi sukipt. Maksud gua jadi helper sahajo~ ehh dapat duet mehh, berbaloi jugak laa. Duet tuh buat beli seluar, hahaha k -,- nothing much laa bulan nie. Aku kecoh sebab bawak kereta dari KL pergi Pahang jeww. Hahaha

December
- Bermula laa semester baruu. Azam baruu. Daah penat nak type. hahaha

Ehh tahu takk, Teknik Gombak dah tkde dahh :'( Sekarang jadii...

 

I want my old Teknik backkk ! :(

No comments:

Post a Comment