Monday, November 5, 2012

Sukipt 2012

Cerita bermula pabila cuti sem satu mula, sudah cukup selesa dirumah tapi hanya sementara. Kerna sudah melibatkan diri untuk menyertai pasukan volunteer bola tampar. Seminggu ye seminggu pergi menunaikan tanggungjawab menjadi orang penting dalam mengendalikan sukan itu.


Enough ayat novel jaa. enough....

27 Oktober till 5 November. Mak aii.. lama jugaa rasa nyaa.
Mula mula dah macam malas gila dah kot nak pergi, tapi memenag tak laa kan kalau nak tarik diri. Kasihan dekat orang, nak penting kan diri sendiri pun tk boleh kan ? Jaja iz good ^^ So dari UTM KL around 10 orang je, the rest volenteer from UTM JB. UTM volunteer untuk bola tampar je. Aku frust sbb tk dapat so jadi volunteer pun tk pe laa. Serious doe gua cakap lu, masa hari tuh mmg tkde rasa pape pun. I was like okayh tk dpt tkpe, tk kesah sbb mereka memang power. Bila tgk org maen kaki nie rasa mcm nak gerak masuk court je, perasaan ingin menyambut first ball menbuak buak. 3 hari jealous aku tk hilang dkt mereka, Si Player. Hahaha, tkpe next two years gua masuk weyh ! Kene practice from now nie, bagi sama hebat mcm player UTM laen. Hihihi

Dipendekkan cerita,
Chemistry between ladies - Taking picture together using fake camera. Giving applause to Camera 360 :D

Sebab game nie universal, so terbahagi dua laa. Team jaga perempuan satu team jaga laki. Aku team jaga perempuan *kecewa* Hahaha, tp tempat perempuan sejukk, luas. So baru bersyukur. Hihihi, Tapiii.......

 

Mereka sangatt sporting, sangat awesome. Semua muka tk malu kaki karok dalam bas. Suara tk payah cakap laa. Cedapp nyeww aww aww, Hahaha :D  lucky me to know them :)

Paling penting...


UTM perempuan mahupun lelaki, dua dua dapat pergi final. Perh perh laa kaan ? Perempuan punya game final, biasa jea. Sampai lelaki, physco tk boleh belahh, lagi lagi lawan ngn UiTM mmg gilaa ramai laa orang sokong UiTM. Sokong tk pe, tapi kalau dah sampai player UTM nak serve mereka physco jugak tk leh buat ape laa. Tapi tkpe, dua dua menang emas ^^ proud to be UTM-ians :)

Daaaaaan, harus laa adaa gambar gelenyar.....


Cassie lincaii aaa~ Hihihi, Cassie hebat laa youu, time you maen I dari belakang sokong tahu tk ? tuh yang you powerr tuh, kalau I tk sokong mesti tk hebat kaan ? Hihihi.Ehh, Ameer aa~ Budak JB maa. Kalau Running Man ada Monday Couple. Jaja ada Week Couple. Dengan Ameer laa, hikhok. Hahaha :D Maaf ye Ameer seminggu aku kacau kau, sape suruh jambu sgtt. Hahaha, mesti kau rasa bersyukur sbb dah tk jumpa aku dah kaan ? Ehh jangan rindu aku tauu. Kang habis bulu mata aku gugur satu persatuu :p

Kesimpulannyaa.....

Enjoy working with you guys, hope we will meet again. InsyaAllah, take care :)

No comments:

Post a Comment