Monday, November 12, 2012

SemSatuu

Semalam, ehh harinie. Ehh tak dia ckp 13 hari bulan pukul 11 result keluar tapi malam td before pukul 12 result dah keluar. Sheyshey laa text cakap result dah keluar, aku internet tkde gara gara petir. Merana tahu hidup tanpa internet ? Hahaha, tkde laa, just buntu tk tahu nak buat ape. Pagi ptg siang malam duk melayan Running Man je. Muka pun dah macam Song Ji Hyo nie. Eh ? Hihihihi, boleh Monday Couple ngn Gary Oppaa ~ Hihihihi, Dia hensem an ? Ehh takk dia tk hensem die mcm cool je, dia punya spontan pun best. Hihihi, daaan mcm mana boleh tercakap pasal hal ini ? Hahaha

Haaa, kalau mcm masa sekolah dulu every exam test aku bagi tahu result kaan. So ini zaman U pulakk....

*bagi mengelakkan berlakunya ke-riakkan muncul dihati, maka saya delete :)*

Maju kaan, tgk result dalam internet je. Hahaha Tk nampak ? Tk payah tgkk laa, Hahaha. Alhamdulilah :) ini baru permulaan Hafiza, ada lagi 5 sem nak kene tempuh. Orang selalu cakap sem pertama nie senang, kalau nak score awal awal nie laa. So thats why aku try cube buat yang terbaek, dan Alhamdulilah :) As expected, Titas aku tk boleh nak buat. Hahaha, bukan tk boleh buat cuma nak ke A tuh agak rumit siket. Tkpe, sem depan tkde Titas dahh. Tapiiii.... sem 3 ada subject yang berkaitan mcm Titas, Etchics laa Islamic apaa tah aku tak ingt nama penuh diaa. Ya Allah takutt nyee sayaa =/ Tk pe, Hafiza bolehh. Selagi nama Hafiza dia boleh buat, eceyhh. Geli aku bagi semangat kt diri sendiri. Hahaha :D

Ehh Nadhirah Hamid...

Aku nak post harituh, tp internet tkde kan. Hahaha, tp aku dah wish via text via Instagram kaaan kaaan ? Hihihi. So goodluck yeahh PSPM yang lagi satuu, ada duda kaan ? Aku tahu kau boleh buat, tgk mata laa dah tahu. Eh ? Aku pula ahli nujum. Hahaha, Take care yeh ?  Imissyouu :*

No comments:

Post a Comment