Monday, November 5, 2012

PelatMacamLisaSughihani

"Nama saya Ghaja Nughafiza Binti Ghaja Aziz"

I always sound like that when introducing myself to others. ALWAYS !

Ye, pergi laa mana mana. Campak laa aku mana mana. Orang akang perasan R aku bunyi laen macam. Siap adaa yang volunteer nak jadi cikgu sebutan R haa. Hahaha, dari SEMINDA, pergi SEMTEG pergi UTM haa time kerja lagii. Semua nak bahan R aku.

How do i react ?

Akibat dah selalu jadi bahan untuk dibahan dan sekarang aku amik kos ukur bahan. Ehh jap ini macam tkde kaitan k -___-" back to the point, haa kan selalu kene perli R aku. Bila aku cakap tanpa sedar serta laju atupun excited aku terlupa nak cover R lalu Si Polan Si Pilan nie pun akan menanyakan balik apaa yg aku cakap td. Kerana aku ada sedikit penyakit lurus bendul, aku pun ulang laa semula ayat aku. Tanpa sedari yang mereka sahaja je nak dengar kecomelan R aku lagii. Teruk betull T.T

Aku tk kesah pun orang nak bahan, bagi aku itu unik. Ye benda yang unik itu menarik :) Tapi tgk jugak laa cara membahan dia macam mana. Ada yang okayh, yg aku boleh terima tk saket kan hati aku aku tk kesah pun. Tapi ada jugak cara dorang perli perhh boleh bwak gadoh woo. Pikir nak tarik je lidah dia tuhh, isyh -__-"

Tk nak betul kan ke ?

Kalau aku ingt nak betul kan, aku betul kan laa. Kadang kadang terlupaa. Hihihi, Ehh biar jea laa, comel whatt :3 Hahaha

Kepada mereka mereka yang mengejek manusia yang pelat nie, mereka jealous sebenarnya. Hal ini kerana kami comel-nyeww-lahaii  hihihi, Bukaan, nanti kamu kamu akan dapat pasangan yang pelat atau pun anak yang pelat, beware :)

No comments:

Post a Comment