Tuesday, November 13, 2012

DrivingAllTheWay

Aku nak batak siket boleh ? Alaaa boleh laa siket je, kejap jea.

Em ? hihihihi, aku drive from Ampang to Pahang. Hihihihi, Manual tauu. Daaaan dengan 2 pasang mata yang tolong perhatikan jalan, Mama ngn Abah of course. Hahaha, Mama takutt er, siap pakai safety belt tuh. Tak payah suruh, selalu liat nak pakai. Hahaha, Abah lek er, katanyaa dia percayaa pilot diaa. Huahaua, Seronokk ^^ sbb first time aku bawak jaoh serta lamaa macam tuh. Hihihi, Paling laju 100, Hahaha. Perlahan kaan ? Tuh abah cakap kalau bawak mcm jaa nie kmfm tk kena saman. Hahaha, kejaaam T.T

Tapii.....kalau nak bawak member, emm err emm aku tak tahu laa. Takut laa anak orang, anak sendiri tkpe. Kalau mati sama sama, Hahhaha.

Kalau ada yang nak race, seru gua. Whahahaha


No comments:

Post a Comment