Saturday, April 28, 2012

Bersih3.0

Bersih 3.0

apakah itu ?

org duk cerita pasal Bersih sana sinie, tweet pasal Dataran Merdeka, post pasal bnde alah nie laaa. mcm mcm laa. tp, ape itu ?

oke ape yg aku tahu, ape yg aku paham tentang Bersih nie, rakyat menyuarakan pandangan mereke kaan ? like they fight for their right kaan ? haa tuh jea laa aku paham, ahaha :D apa kaitan dengan politik ? jap japp, aku nak google jap ape sebenarnye yg berlaku.

searching . . . .


oke aku dah paham siket, die nie mcm tuntutan yg gagal dibuat time Bersih 2.0, so dorg nie membangkit kan balek laa, kire mcm nak tegak kan keadilan laa. dari ape yg aku bace, aku paham yg nie jea. ahahahaha :DD sbb pnjg sgt laa -_____- tp ape yg aku tahu, die mcm kempen yg AMAN, namun persoalan nye, adakah dengan terbalikkan kerete polis itu di kire AMAN ? smbur gas pedih mata dipanggil AMAN ? melepas kan tembakan kimia itu AMAN ? nooo, obviously and totally not ! oke aku tak nak ulas pnjg pnjg sbb aku pown bukan tahu sgt. tapi an, ramaii gile kan manusia hari nie O.o sangat sangat weyhh, jalan tk nmpakk. manusia sgt laa ramai, SANGATT !


eh esok Kotor 4.0, nak follow ? pakai baju kelabu plak tauu. hihihihihi

No comments:

Post a Comment